piotr buczak's photoblog

No to startujemy!:)

Posted in Pola i łąki by piotrbuczak on Lipiec 11, 2009

Cześć wszystkim!

Zapraszam do częstych odwiedzin mojego fotobloga. Już wkrótce nowe aktualizacje:P

Poniżej zdjęcie testowe: (które zresztą bardzo lubię)

Tagged with: , , , ,

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. fronekogonek said, on Lipiec 13, 2009 at 11:16 pm

    Śliczne! Śliczne! Śliczne! Chciałabym mieć taki widok zza okna…
    Nie da się tego zdjęcia nie lubić…
    Pozdrawiam 🙂

  2. sinx said, on Lipiec 19, 2009 at 9:55 am

    🙂 Bardzo fajnie wyszło! 🙂 ale tak naprawde ściągnęła mnie tu fotorelacja z wyprawy rowerem na Słowację, którą mam zamiar przeczytać zaraz.

    Skoro to jest post rozpoczynający Twoją przygodę z blogowaniem to udziele Ci paru rad:

    1. Przechowuj zdjęcia do bloga nie tylko w sieci – backup na kompie (oryginałów) jest równie ważny (jeżeli nie masz konta na imageshack.us to sobie załóż – mi się zdarzyło, że zdjęcia stamtąd zniknęły – jak nie miałem rejestracji)
    2. W zakładce „o mnie” napisz czym pstrykasz fotki 😉 i czego używasz do łączenia panoram (jeżeli to jest darmowe czy tam masz licencje)
    3. Skoro to fotoblog informacje techniczne o zdjęciu z Exifa powinny znaleźć się pod zdjęciem 😉

    a zdjęcie jest bardzo sympatyczne 😉
    pozdrawiam,
    Tomek.

    • piotrbuczak said, on Lipiec 19, 2009 at 2:14 pm

      Dzięki za rady:)

      1. masz całkowitą rację z backup’em na kompie – prawdę powiedziawszy jakoś wcześniej mi to umknęło – właśnie robię dodatkową kopię
      2. generalnie zdjęcia pstrykam Canonem 350d i szkiełkiem ze stajni Tamrona 17-50/f2,8 + tele Sigmy 70-300(bardzo rzadko) + w zanadrzu mam także stare m42:)
      ps zdjęcia sklejam jedną ze starszych wersji ps’a
      3. zastanawiałem się właśnie czy zamieścić exif obok zdjęcia, ale ostatecznie z nich zrezygnowałem na rzecz małej wagi

      Dzięki za odwiedziny i zapraszam ponownie:)
      Piotrek

  3. kasia said, on Lipiec 19, 2009 at 3:32 pm

    Hej Piotruś=]
    Świtny pomysł z tą wyprawą, a zdjęcia są na prawde genialne .
    Zazdroszczę uporu.
    Pozdrawiam =]=]=]


Skomentuj

